השכרת מכוניות יוקרה

הדור הבא של חוויית הנסיעה היוקרתית: השכרת רכבי יוקרה עם נהג מקצועי צמוד

במציאות העסקית של היום, החיים הם מאוד מהירים. אנחנו חייבים להגיע ממקום למקום, להתחמק מהפקקים ולנהל את העסק מהטלפון והלפטופ.
הנסיעות ברחבי ישראל, כדי להגיע לפגישות שלנו, רק מוסיפות ללחץ הזה. התמודדות עם תנאי מזג האוויר, צורת הנהיגה המקומית וחיפוש החנייה, פוגמות ביכולתנו להתרכז בפעילויות העסקיות ומבזבזות את הזמן היקר שלנו.
לכן, עלינו להתמקד בפתרון המאפשר לנו גם להגיע לפגישות בזמן וגם להיות זמינים לניהול העסק שלנו – השכרת רכבי יוקרה מאובזרים ונוחים המלווים בנהג מקצועי צמוד.

חברת Limovan – מובילה בהשכרת רכבי יוקרה

בעשור האחרון, מספקת חברת לימוואן שירותי השכרת רכבי יוקרה המלווים בנהג פרטי לרוב החברות אשר מציעות שירותי הסעות יוקרתיים בארץ ולמגוון צרכים:

1. יצירת הרושם הנכון בהגעה לפגישות עסקיות המסייע לסגירתן בצורה הטובה ביותר
2. הסעות לאנשי עסקים – ליווי צמוד ומפנק לאנשי עסקים המגיעים מחו"ל לאורך כל נסיעות העסקים שלהם בארץ
3. הסעות VIP באיכות מחלקה ראשונה לאמנים, אנשים מפורסמים ואנשי עסקים מצליחים לכל רחבי בארץ (כולל נמל התעופה בן גוריון)
4. המשך רצף העבודה השוטף סביב העסק שלנו במהלך הנסיעה לפגישה הבאה
5. מנוחה מרעננת הטוענת אותנו באנרגיות מחדשות בין פגישת עסקים אחת למשניה

הרכבים אותם אנו מציעים בתוך שירותי השכרת רכבי יוקרה הם בין רכבי היוקרה המהירים והמרווחים הקיימים כיום בשוק:
שברולט טראוורס וג'יפ מרצדס GL450 המסוגלות להסיע עד כ-6 נוסעים ולשאת מטען רב בנוחות,
הלימוואנים שלנו – מרצדס ויאנו ומרצדס ספרינטר המאפשרות לנהל פגישות עסקיות מלאות בתוכן ומרצדס S Class, המהפנטת ביופייה ומבטיחה לך חווית נסיעה בלתי נשכחת.

יותר מ"סתם" השכרת רכבי יוקרה

מניסיוננו העשיר, חשוב לציין כי רכבי יוקרה, הצדים את העין ומספקים חווית עבודה נוחה ומפנקת אינם בהכרח הסיבה שלקוחותינו חוזרים אלינו שוב.
רכב יוקרה, מפואר ככל שיהיה, הינו כלי עבודה בלבד. רמת מקצועיות הנהגים שלנו והשירות אותו הם נותנים, הם אלה ההופכים את חווית הנסיעה לבלתי נשכחת.
לשם כך, משקיעה חברת לימוואן בסינון אינטנסיבי לתפקיד ובהכשרת נהגים מקצועיים ואדיבים, השולטים במספר שפות.
המטרה שלנו היא לאפשר לך להגיע ליעדך בצורה בטוחה ומהירה ולשחרר אותך לנוח, לעבוד, לקיים פגישות ולבצע כל דבר נוסף אותו העסק שלך דורש.

איך מתחילים כבר היום?

מכיוון שכבר ברור לך למה לא כדאי להסתפק בהשכרת רכב יוקרה, מבלי לקחת נהג  פרטי מלווה שיהפוך את הנסיעה לחוויית מחלקה ראשונה, כל שנשאר לעשות הוא רק ליצור קשר ולצאת לדרך. להשכרת רכב יוקרה עם נהג צמוד, יש לעבור לעמוד יצירת הקשר, להשאיר פרטים עכשיו ואנחנו נחזור אליך במהירות האפשרית.

להזמנת רכב מלאו את הפרטים הבאים