שירותי נהג לרכב לאנשי עסקים

18 ינואר 2016

מאחר ואנשי עסקים הם אנשים מאוד עסוקים, האידיאל הוא לספק לכל אחד את הנהג האישי שינהג בשבילו ובעצם יעזור לו להמשיך ולקיים קשרי עסקים מפותחים גם על חשבון זמן הנהיגה.מכיוון שאנשי העסקים תמיד מבקשים לעצמם עוד זמן לעבוד ומאחר והם נדרשים להיות כל הזמן במקומות רבים לפגישות וכיוצא בזה, מן הראוי יהיה לספק שירותי נהג לרכב הפרטי שלהם, או לחילופין , לרכב שכור שמגיע עם נהג אישי ופרטי.

שירותי הנהיגה לרכב הם הפיתרון המושלם לכל מי שרוצים ליהנות מעבודה רציפה ללא הפסקות של זמן נהיגה. מתן מענה לצורך הזה בהחלט מייעל את העבודה האינטנסיבית.

שירותי רכב לאנשי עסקים

18 ינואר 2016

אנשי עסקים צריכים שירותי רכב וזאת ממספר טעמים. בתור התחלה, הם תמיד עסוקים. איש עסקים מקצועי תמיד יעבוד ותמיד יצטרך להיות בקשר טלפוני או בשיחה אישית עם אחרים וכאשר הוא נדרש לנהוג תוך כדי, זה לא מצב אידיאלי וכמובן שלא בטיחותי.

בנוסף, אנשי העסקים תמיד יבקשו לשמור על הסטנדרט הגבוה של המעמד שלהם ומתוך הצרכים הללו מוצעים עבורם שירותי הרכב המתאימים לאנשי העסקים.

כאשר מספקים שירותי רכב לאנשי המגזר העסקי, מחויבים לספק את השירות הטוב ביותר. החברה המספקת את השירות חייבת תמיד לדעת מהו הצורך של כל לקוח ואיזה רכב הוא רוצה. כך שומרים על מקצוענות

רכבי V.I.P

18 ינואר 2016

רכבי V.I.P הם לא רכבים רגילים. גם כאשר מדברים על רכב יוקרתי, לא בהכרח זהו רכב V.I.P ולו משום שחייב להיות סטנדרט מאוד גבוה לאבזור, לבטיחות, למראה וכמובן למוניטין של החברה. חברה המספקת את רכבי האח"מים חייבת לשמו על הרף הגבוה של הרכב, של הנהג הצמוד, של האביזרים המפנקים שיש בתוך הרכב כמו מסכים, מיזוג ואפילו כיבוד מתאים.

לכל צורך חייב להיות מענה ויש לציין כי אנשים מהמעמד שדורש רכבי V.I.P  באמת מצפים לאיכות אחרת ובלתי מתפשרת. הכדאיות של הרכבים המדוברים היא ללא תחרות ומי שבוחר בסופו של דבר ברכב המתאים לו ביותר, יוכל ליהנות מחוויית נסיעה מושלמת.

שירותי רכב V.I.P לשגרירויות

18 ינואר 2016

עולם הדיפלומטיה מלא בסטנדרטים מאוד גבוהים של תקשורת ונראות, של בטיחות ויוקרה. כאשר עולה הדרישה לספק שירותי רכב לשגרירויות, השירות חייב להיות V.I.P. שירותי רכב לשגרירויות חייבים לעמוד ברף מאוד גבוה של איכות הרכב, של ניקיון ואבזור, של מראה ייצוגי וכמובן שהנראות היא חלק בלי נפרד מן המוצר שמבקשים לספק.

דיפלומטים מסוגים שונים נדרשים להגיע ממקום אחד לאחר בארץ ולא בהכרח קיים הצורך להחזיק רכב צמוד, אלא מדי פעם צריכים להתנייד וכאן מגיע השלב שבו מסופקים רכבי V.I.P מיוחדים ואיכותיים שלא משאירים מקום לספק. הרכב חייב לשרת את הנוסע המיוחד שלו וככזה הוא מחויב להיות יוקרתי.

רכבים לאח"מים

18 ינואר 2016

כאשר אתם מדברים על רכב לאח"מים, הדרישה היא ללא ספק אחרת מאשר רכבים לאנשים רגילים מן הישוב. איש חשוב צריך לנסוע ברכב חשוב וזאת המטרה, להסיע את מי שצריך ברכב ראוי ומכובד, יוקרתי ומפואר. לא כל רכב יכול להתאים לאנשים החשובים והדרישה הבסיסית היא לפנות לחברה מקצועית שיכולה לתת את המענה.

יש לציין כי רכבים לאח"מים הם בעלי סטנדרטים גבוהים מאוד, עם כל האבזור ההכרחי לרכב וכל המותרות המפנקות ביותר. כך ניתן לארח אנשי עסקים, מפורסמים ואחרים. מי שחושב על הדרך הטובה ביותר להשאיר רושם טוב, מוזמן תמיד לבדוק את נושא הרכבים המיוחדים ולבחור את המתאים ביותר לאח"מ.

למה אנחנו צרכים להרגיש מלכותיים ביום החתונה שלנו – השכרת רכב לחתונה

03 מרץ 2013

יום החתונה שלכם זה היום המרגש ביותר, זה יום שכה עמלנו עבורו, עשינו כל כך הרבה הכנות, ביום הזה המטרה שלנו זה לרצות את כל האורחים, הן מבחינת המוזיקה ברחבה, הן מבחינת האוכל, הן מבחינת האלכוהול, כל פרט ופרט חשוב לנו ביום הזה שלעיתים אנו מזניחים את עצמנו בכל סיפור החתונה- ושוכחים שאנחנו הכוכבים של הערב. גם לנו מגיע להתפנק במיוחד שמדובר בהשכרת רכב לחתונה.

Read more

4 סיבות להשכרת מכוניות יוקרה

במציאות של ימינו, כולנו בלחץ של זמן, ממהרים ממקום אחד למקום שני, מבלי יכולת רגע לעצור, עוברים מפגישה לפגישה, לאירוע אחד לאירוע אחר, אנו נמצאים במירוץ נגד הזמן..

לפעמים גם אנחנו צריכים לעצור לרגע ולנשום עמוק, גם אם המצב נראה לחוץ ומתוח באופן תמידי הדור של היום כבר הפנים- השכרת מכוניות יוקרה עם נהג צמוד.
לא פעם אנו רואים אנשי עסקים מגיעים ברכבים יוקרתיים עם נהג צמוד, יש לכך 4 סיבות למה הם עושים זאת ולא מגיעים עם הרכבים שלהם לפגישה.

Read more